Autor Tema: Pro Evolution Soccer 2018 DEMO  (Pročitano 127880 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

zexsim

• OTAC na službenom putu
  • Superstar
    • Pogledaj profil
    • http://www.pes-serbia.net
Pro Evolution Soccer 2018 DEMO
« poslato: 1. jul 2017, 16:08:22 »
PES 2018 DEMO - FULL MANUAL

First of all, I would like to give my thanks to the team led by Adam and Asim, who invited me to this event.  I'm also grateful to Lorenzo, for showing us traditional Italian hospitality together with his team.

As soon as I arrived, first thing I did, of course, was to immediately grab the controller.  At that moment, I felt THAT FEELING "in the stomach", same one I felt the past 14-15 years since I've been playing PES.  My excitement is still the same, nothing has changed in that regard.  On the screen, however, I'm seeing a lot of differences.

Once we are past the menus of the demo version, the first thing I noticed were the great looking faces on the Game Plan screen.  They are placed in the positions they play in real life - a great change. We hope that this facial display will be applied to most teams in the game.

The teams pre-match introductory scenes and atmosphere looks classic, beautiful.  There is new scoreboard and text , as well as a new way to kick-off, with only one player in the center circle before the referee's whistle.

With that, we begin, gameplay in FULL MANUAL setting only.

The fingers began to move by themselves... with L1 + :1trougao:, I changed it to two players in the center circle (Old School) and from that immediate SECOND, everything feels real and makes sense. New physics. The players have a real weight to them (gravity 9.81), as well as the ball.  Defending with the use of direct pressure in the game. by holding R1+X+⏹, will be a thing of history, as players on the field will have a more realistic sense of weight and transfer of balance.  It was a shame at the time, as I recalled, there were some brilliant, but perhaps unsuccessfully executed ideas from PES2014.  They have now returned, bringing its full intended purposes. The feeling is incredible. This is not an improved PES2017, this is a NEW PES!  It's real madness!

I played in a trance.  A dozen games with several opponents.  They all played with pass assistance.  I did not mind, great players.  The new gameplay favors the skilled.  You can protect the ball in various ways.  The commands are highly responsive to direction changes.  Basic dribbling, as well as feints, have much more effect than on the previous version.  So, shielding the ball, changing the rhythm of movement, real feint at the correct moment - its full effectiveness present.  We waited and it became reality!!!  PES 2018 is a simulation of football, by the measurement of a serious PESOHOLIC!  But the best experience is in Full Manual ... a terribly good game!  They barely got me out of the Digital Bros Center.  I stayed there with the PES 2018 World Tour staff.  That's it!

I was elevated by the energy I felt there.  I enjoyed the gameplay, a real simulation!  I noticed that the crosses from the edge of the penalty area, which used to be too strong, were reworked.  Also, defenders will be much smarter at the center.  When we are already at this, it must be said that we must center the ball more precisely than in PES 2017, and, Header+timing = success. Similar to real football.  Advanced Through Ball is great as well.

Simply put, PES 2018 Full Manual is already in the demo version showed that it's not a game for young children.

PS.
I played several games against Adam and Asim.
Seriously good players.  Very serious.  For those who feel free to talk bad things about those people with no real reason-you are wrong.  Seriously good players!

Best regards
zexsim

PES 2018 DEMO - FULL MANUAL

Kao prvo, želim da se zahvalim ekipi na čelu sa Adamom i Asimom koja me je pozvala na događaj. Takođe i zahvalnost Lorencu, koji je sa svojim timom pokazao tradicionalno italijansko gostoprimstvo.

Čim sam ušao, naravno odmah sam se uhvatio kontrolera jer sam u stomaku osetio "ono" što i u proteklih 14,15 godina. Tu se ništa nije promenilo. Ali na ekranu... mnogo toga.

Ako preskočimo meni koji je u demo verziji ograničen, prvo što sam zapazio su vrhumski urađena lica u Game planu. Stoje na pozicijama na kojima igraju. Odlična promena. Nadamo se da če mnogo timova imati urađena lica.

Uvod klasičan lep. Izmenjen scoreboard i potpisi, kao i dodat novi način izvođenja, sa jednim igračem u krugu, pre prvog sudijskog zvižduka.  

I počelo je.... Od sada samo o full manual gameplayu.
Prsti sami krenuli... L1+ :1trougao:, promena - dva igrača u krug (Old School) (smiley) i odmah taj DRUGI, pravi osećaj. Nova fizika. Igrači imaju realan g (9.81), kao i lopa. To znači druga koncepcija igranja. R1+x+⏹ će lagano u istoriju. Pogođena suština. Stidljivo se prisetih nekih možda neuspelih ideja iz PES2014, koje sada dobijaju punu smisao. Osećaj je neverovatan. Ovo nije poboljšani PES2017, ovo je NOVI PES! Kreće ludilo!

Igrao sam kao u transu. Desetak utakmica sa nekoliko protivnika. Svi su oni igrali na assistent. Nije mi smetalo. Odlični igrači. Novi gameplay štiti skill. Možeš se GRADITI na razne načine. Komande vrhunski reaguju na promenu pravca. Osnovni driblinzi kao i finte imaju dosta više efekta nego na prethodnoj verziji. Znači, građenje lopte, promena ritma kretanja, prava finta u pravom momentu - pun efekat nabrojanog. To smo čekali i dočekali!!! PES 2018 je simulacija fudbala po meri jednog ozbiljnog Pesoholichara! A tek efekat u Full Manualu... strašno dobra igra! Jedva su me oterali iz Digital Bros centra. Ostao sam ja i osoblje PES 2018 World Tour. To je to!

Podigla me energija koju sam osetio tamo. Uživao sam u gamplayu, u pravoj simulaciji! Uočio sam da su i oni prejaki centaršutevi sa ivice šesnaesterca sređeni. Takođe ce odbrambeni igrači mnogo pametnije postavljaju kod centaršura. Kada smo već kod toga, mora se centrirati jače nego u PES 2017 a onda, Header + tajming  = uspeh. Kao u pravom fudbalu. Advanced Trough Ball je odličan.

Jednostavno, PES 2018 Full Manual je već u demo verziji preležao dečije bolesti, jer on i nije za malu decu...

Eh, da.
Da ne zaboravim...
Igrao sam protiv Adama i Asima nekoliko utakmica.
Ozbiljni igrači. Veoma ozbiljni. Za sve one koji olako pričaju o ljudima a nisu se oprobali. Ozbiljni!

Pozdravlja vas
zexsim

cevali

• Superstar
    • Pogledaj profil
Re: Pro Evolution Soccer 2018 DEMO
« Odgovor #1 poslato: 1. jul 2017, 16:16:24 »
A odgovori na nasa pitanja?

Darcoolio

• Diskriminator foruma
  • Administrator
    • Pogledaj profil
« Odgovor #2 poslato: 1. jul 2017, 16:16:40 »
Jedno od mišljenja koje cenim po pitanju gejmpleja, dakle preorder.

Posebna ponuda za članove foruma za MTS i Supernovu.
Poruka u inbox za ponudu ili klik na baner za više informacija.

Sledeći korisnici su se zahvalili za ovaj post: zexsim, donatelo3

zexsim

• OTAC na službenom putu
  • Superstar
    • Pogledaj profil
« Odgovor #3 poslato: 1. jul 2017, 16:23:07 »
Citat: cevali;1471055
A odgovori na nasa pitanja?
Predao sam pitanja. Na ono što sam znao odgovorio sam.

Sledeći korisnici su se zahvalili za ovaj post: chawic, VEK1NG

cevali

• Superstar
    • Pogledaj profil
« Odgovor #4 poslato: 1. jul 2017, 22:05:35 »
Citat: zexsim;1471057
Predao sam pitanja. Na ono što sam znao odgovorio sam.

A gde su odgovori? - odgovori su pored pitanja. Ovako editovani. U drugoj temi su. Tamo gde su i postavljeni.

maremas

• Legenda foruma
    • Pogledaj profil
Odg: Pro Evolution Soccer 2018 DEMO
« Odgovor #5 poslato: 1. jul 2017, 22:15:37 »
Prvi video iz Milana, sledeća dva videa će biti sutra, snimani su direktno sa konzole.

zexsim

• OTAC na službenom putu
  • Superstar
    • Pogledaj profil
« Odgovor #6 poslato: 1. jul 2017, 23:20:41 »
Nisam ni očekivao odgovore odmah.  Dobiću ih u prepisci.

Sledeći korisnici su se zahvalili za ovaj post: cevali, chawic, VEK1NG

maremas

• Legenda foruma
    • Pogledaj profil
« Odgovor #7 poslato: 2. jul 2017, 09:03:35 »

Sledeći korisnici su se zahvalili za ovaj post: milancedr, chawic, ZokiSS, Stee van Nistelrooy, donatelo3, Nikola 92

LegionOfBoom

• Top player
    • Pogledaj profil
« Odgovor #8 poslato: 2. jul 2017, 10:23:27 »

Evo i Zeksima iz drugog ugla.Vidi se da je u "elementu".

Sledeći korisnici su se zahvalili za ovaj post: zexsim

zexsim

• OTAC na službenom putu
  • Superstar
    • Pogledaj profil
« Odgovor #9 poslato: 2. jul 2017, 11:13:48 »
Gde si ovo iskopao? :-) :-)

Red Devil_20

• Top player
    • Pogledaj profil
« Odgovor #10 poslato: 2. jul 2017, 12:52:59 »
Jel ste igrali na PS4 ? Ako jeste kakva je grafika ? Da li su sredili malo one nekontrolisane klizece startove ?

Darcoolio

• Diskriminator foruma
  • Administrator
    • Pogledaj profil
« Odgovor #11 poslato: 2. jul 2017, 13:18:24 »
Koji nekontrolisani klizeći prijatelju?

Posebna ponuda za članove foruma za MTS i Supernovu.
Poruka u inbox za ponudu ili klik na baner za više informacija.

maremas

• Legenda foruma
    • Pogledaj profil
« Odgovor #12 poslato: 2. jul 2017, 14:01:51 »
[tw]https://twitter.com/Adam_Bhatti/status/881481068196581382[/tw]

[tw]https://twitter.com/Adam_Bhatti/status/881481473039228929[/tw]

Sledeći korisnici su se zahvalili za ovaj post: Darcoolio, Loki87, Stee van Nistelrooy, bojanredstar, zexsim

maremas

• Legenda foruma
    • Pogledaj profil
« Odgovor #13 poslato: 2. jul 2017, 14:13:01 »

jos bolji mec

Sledeći korisnici su se zahvalili za ovaj post: soja7, ZokiSS, donatelo3, Nikola 92

Red Devil_20

• Top player
    • Pogledaj profil
« Odgovor #14 poslato: 2. jul 2017, 14:53:43 »
Citat: Darcoolio;1471118
Koji nekontrolisani klizeći prijatelju?

Mislio sam kada se igra protiv CPUa, u vecini slucajeva kada se igra protiv masine, protivnik pokusava da ti oduzme loptu sa klizecim startom, sto nije realno.