Autor Tema: Formacije, Slajderi i Postavke  (Pročitano 45089 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

ZokiSS

• Superstar
    • Pogledaj profil
Formacije, Slajderi i Postavke
« poslato: 23. septembar 2012, 13:51:57 »
Izvinjavam se za upad na post, ali ajde da se tema malo drugačije organizuje.
Da umesto što pišete formacije da lepo napravite SS formacije i slajderada bi ostali imali predstavu o čemu pričate.

Darcoolio
« Poslednja izmena: 23. septembar 2012, 14:07:58 od strane Darcoolio »
PSN ID: ZokiSS

pilojac85

• Superstar
    • Pogledaj profil
Re: Formacije, Slajderi i Postavke
« Odgovor #1 poslato: 23. septembar 2012, 14:20:06 »
evo slika, slajdere necu postavljati jer mi zavise od protivnika. Ako ima brze napadace a ja spore odbrambene naravno da cu igrati dublju odbranu. metalitet i presing na normal, support skoro do narrow, jedino sto stavim da cesto menjaju mesta igraci.

Prva formacija tako krecem uglavnom sa QPR.
Spoiler
Druga formacija kad jurim rezultat.
Spoiler

Treca formacija   4-5-1 kad imam rezultat i zelim da drzim loptu, eventualno da nesto uradim na kontru.
Spoiler
« Poslednja izmena: 23. septembar 2012, 14:30:03 od strane Darcoolio »
Strikers win games, defenders win titles !

Sledeći korisnici su se zahvalili za ovaj post: Горан

sasa95

• Superstar
    • Pogledaj profil
Odg: Formacije, Slajderi i Postavke
« Odgovor #2 poslato: 23. septembar 2012, 23:47:28 »
Koji su po vama najbolji slajderi za najbolje otkrivanje saigraca?

Zvezdan Nik

• Top player
    • Pogledaj profil
« Odgovor #3 poslato: 24. septembar 2012, 08:17:29 »
Support range povećaj na 14-15,tako će ti se igrači otvarati šire od saigrača sa loptom,ako smanjiš parametre onda ti prilaze.Player support takođe povećaj na cifru preko 15-16,tako ti se agilnije ubacuju u napad.

Sledeći korisnici su se zahvalili za ovaj post: AcKekE

daxdax89

• Regular
    • Pogledaj profil
« Odgovor #4 poslato: 24. septembar 2012, 08:31:01 »
Zanimljiva tema,svidja mi se.Licno mislim da slideri imaju mnogo vecu ulogu na igru nego sto smo mi svesni toga.

James_10

• Top player
    • Pogledaj profil
« Odgovor #5 poslato: 24. septembar 2012, 10:37:59 »
Moze biti koristno.

Sliders Explanation:

Player support:

So this basically this dictates how teammates move around the ball carrier, so it's correct in it's called player support, where it's confusing is offensive and defensive.

So values 0-6, what they do is make players provide options sideways and many backwards 'safe options' to the ball carrier. So with Barca for example, this is set to 0, so it makes Barca play a lot of safe, backwards, sideways passes, So overall it means, 'slow orientated build up'.

values 7-13 (balanced) Just means teams will attack normally and player on the ball as standard look for options ahead of them unless the player isn't in clear space, teammates won't always run ahead of the ball carrier.

values 14-20 means fast attacking, team mates always look to get ahead of the ball carrier and the team is encourages to look only for forward passes!

Support Range

Support range shows how close the players stay to around the ball carrier

so values 0-6 mean the players keep close together, (Barcelona Arsenal) it's useful for short passing game, tiki taka etc..

7-13 is standard

14-20 means players spread away from the ball carrier, this is useful for teams that counter, and teams like Stoke etc.. for long balls, Long passing game hoofball etc..

Position Switch

Position switch dictate how much freedom players have to temporarily play in different designated positions or switch places with players in similar positions.

0-6 means player rarley if ever switch positions (tactically disciplined)

7-13 means players will now and gain switch with players in a similar position, so for example the left central midfielder and right central midfielder or two strikers will change the sides they are playing, same with centre backs even.

14-20 is similar to that above but If a player finds himself out of postion he will then take up the nearest position designated for a while, the drop back to his designated position.

So for example i a center back charges forward, if he ends up in midfield he will stay there for a bit,t hen move back, same with striker coming back to defend. It's built to give you the option to give your players the choice to swap around a bit in bid to confuse the opposition and say if a center back is getting the better of a striker, maybe swap for a secound with a winger and see if it confuses him.

Attacking Style:

Attacking style is quite important for player runs and general player movement when attacking.

0-6 means players will drift and congregate out in wide positions to support he ball carrier in making attacking moves out wide

7-13 (balanced) players will maintain their shape

14-20 players will congregate more in the middle, and wide men for example will come inside to offer support through the middle.

Pressing

Pressing is both how intense your team presses the oppositions ball carrier and also i've noticed a zonal element to this.

0-6 (loose) makes players stand off the ball carrier and the player will focus much more and working with his teammates as a unit.

7-13 players, won't actively close down the opposition, they will tend to hod shape unless the opposing ball carrier enter is, well 'zone' (Zonal marking) Maybe.

14-20 tight players will actively close down the opposition, 14-20 dictates how intense they move out of their formations shape to meet the ball carrier

Defensive Line:

Self explanatory really

0-6 Deep

7-13 Normal

14-20 High

Compactiviness:

This dictates how closely compacted your team is when closing in around the ball carrier

0-6 The team forms up as a unit very tightly in the center of the pitch

7-13 Normal

14-20 The team spreads out around the ball carrier.

Finally you should now that: 0-6 and 14-20 dictate how extreme you want your team style to be for each parameter so 14 is say relatively far from the ball carrier and 20 is very far etc..

7-13 Dictates you wan a balance but with a slight favor towards a parameter. So 7 or 8 would mean your players your players would move slightly out wide, and say 11 12 would make them move slightly towards the middle etc..

I hope you can all use this to create tactics for other teams
« Poslednja izmena: 7. oktobar 2012, 00:22:16 od strane zokigunner »

Sledeći korisnici su se zahvalili za ovaj post: Deroko, darkoriot, pilojac85, Горан, AcKekE, yore, Digibot, Shockey, operativac, Nemanja>>>, niks, Nikola 92, bogdandelija

AcKekE

• Professional
    • Pogledaj profil
« Odgovor #6 poslato: 24. septembar 2012, 23:26:40 »
Slazem se, jednostavno moraju svi aduti da padnu na sladere, prvo sladeri pa onda shodno njima napraviti formaciju i odbrati igrace koji to mogu da ispune... :) Jos uvek se uigram ali kad krenem da "spavam" na ML-u bice taktiziranja do besvesti :D
« Poslednja izmena: 25. septembar 2012, 01:04:42 od strane AcKekE »
Nije fora ciljati u metu, vec metati u cilj.

DuxDUCIs

• Top player
    • Pogledaj profil
« Odgovor #7 poslato: 25. septembar 2012, 20:37:10 »
Da li moze nekako da se iskljuce ostale taktike i da igram samo sa jednom...u toku igre sama mi se taktika promeni i to me izludjuje??

TrueBlue

• Super Moderator
  • Top player
    • Pogledaj profil
« Odgovor #8 poslato: 25. septembar 2012, 21:36:39 »
Citat: DuxDUCIs;1050826
Da li moze nekako da se iskljuce ostale taktike i da igram samo sa jednom...u toku igre sama mi se taktika promeni i to me izludjuje??

U game plan postavis taktiku i spasis,ne moze ti se u toku igre sama mijenjati.
These thoughts will carry me...through the darkest nights...while your eyes rest in mine!

Sledeći korisnici su se zahvalili za ovaj post: DuxDUCIs

xX8Lampard8Xx

• Nemi Posmatrac
  • Superstar
    • Pogledaj profil
« Odgovor #9 poslato: 25. septembar 2012, 21:36:44 »
a da neko prevede ovo sa engleskog na srpski ?! :D

AcKekE

• Professional
    • Pogledaj profil
« Odgovor #10 poslato: 26. septembar 2012, 01:39:36 »
Citat: Nemi Posmatrac;1050861
a da neko prevede ovo sa engleskog na srpski ?! :D

Google translate?

AcKekE

• Professional
    • Pogledaj profil
« Odgovor #11 poslato: 26. septembar 2012, 01:44:32 »
Citat: Zvezdan Nik;1049545
Support range povećaj na 14-15,tako će ti se igrači otvarati šire od saigrača sa loptom,ako smanjiš parametre onda ti prilaze.Player support takođe povećaj na cifru preko 15-16,tako ti se agilnije ubacuju u napad.

Sto se tice "Change cursora" na sta ti stoji to? Semi, Assisted? Picim na pecurkama sa manual pass-om pa me zanima neko tvoje strucno misljenje :)

Zvezdan Nik

• Top player
    • Pogledaj profil
« Odgovor #12 poslato: 26. septembar 2012, 22:34:46 »
Na semi.

kezmanomania

• Beginner
    • Pogledaj profil
« Odgovor #13 poslato: 2. oktobar 2012, 17:53:24 »
Jel moze neko da mi pomogne, prosto ne znam kakvu formaciju i taktiku da napravim da bi mogao malo konstantnije da igram. Igram sa Atletikom, u drugoj sam sezoni. Jednu utakmicu odigram ekstra drugu me napune 5 razlike. Igram na Top Player. Igracki kadar:

Gol: Courtois 84, Asenjo 81

Odbrana: Zapata 89, Ogbona 87, Inkoom 85, Felipe 96, Godin 82, Masahudu 74, Diaz 82, Vorsah 78, Juanfran 80

Sredina: Kim Bo Kyung 80, Guarin 79, Alba 84, Turan 89, Gabi 88, Javi Garica 77

Napad: Rossi 89, Gyan 81, Rodriguez 82, Dzsudzsak 84, Falcao 88, Haraguchi 71

Smatram da imam odlican igracki kadar ali ipak retko mogu da zadrzim nulu.

Jel moze neko da mi predlozi formaciju i slajdere u koji bi se uklopio ovaj igracki kadar. Jednostavno zelim da imam mogucnost da kombinujem u napadu i da mi se igraci otvaraju ali i da mi odbrana bude dobro postavljena. U principu volim da se dodajem dok ne nadjem prostor ali kad mi se igraci ne otvaraju ne mogu ni da stvorim sansu i onda CPU iz slobodnjaka bezprekorno sutne loptu u raslje ili centrira i da gol neko iz mase. Tada kad gubim onda gubim to strpljenje da kombinujem i tek onda ne mogu da stvorim sansu i na kraju popusim 3-4 razlike... MOLIM VAS POMAGAJTE!

Maxim_Tsigalko

• sasakajzer
  • Superstar
    • Pogledaj profil
« Odgovor #14 poslato: 10. oktobar 2012, 00:18:10 »
kako se menjaju formacije u toku igre, na koju komandu!?