PSG 2002/03 HOME KIT
Sad malo promatram bolje ovaj dres i ne mogu vjerovati koliko zapravo glupih grešaka ima, koje su vjerojatno nastale zbog želje da se dres što prije objavi. Evo samo neke od njih:
1. Pogledaj na majici ovaj dio koji je na igraču lijevo (ovaj bliže crvenoj pruzi), a zatim pogledaj isti taj dio na desnoj strani (na strani gdje je logo nike-a). Vidjlivo je da nisu simetrični. Isto tako, bijela linija pri dnu majice je nesimetrična, tj. različita je na jednom i drugom kraju.
2. Na leđnoj strani dresa, ovaj šav koji od ispod ruke ide prema gore: opet nije simetričan na lijevoj i desnoj strani. To se možda u igri ne primjeti toliko, ali ovako kad se gleda teksturu izgleda neuredno, nedovršeno...
3. Crveno-bijela linija na lijevoj i desnoj strani nije jednaka, i to se vidi iz aviona. Također, ovaj šav koji je pri vrhu stražnje strane hlačica isto nije jednak sa lijeve i sa desne strane.
4. Rukavi..neznam kako ste ih radili, ali zašto ove rupice nisu do šava i sa gornje i sa donje strane?
Sad nekoliko sitnica koje bi primjetili samo da ste dres ubacili u igru i prekontrolirali, bilo na utakmici u replayu ili u edit modu, a to bi se vidjelo čak i u blenderu:
1. Na leđnoj strani dresa, ovaj šav koji od ispod ruke ide prema gore: ovako kako ste vi napravili on na dresu samo nestane. Trebalo ga je napraviti tako da se završi gdje treba - na dnu kragne ili se negdje preko ramena spaja naprijed. Ali ovako opet ostaje dojam da je brzopleto napravljeno
2. Crveno-bijela linija na hlačicama: Osim što su, kako sam već napomenuo, nejednake, ova koja je pored grba PSG-a se neće kompletna vidjeti na modelu, bilo u blenderu ili u igri.
3. Štucne. Ovo je više savjet nego greška: Štucne su u 2012, a izgleda i u 2013 malo iskrivljeno mapirane na model i ako staviš ravnu okomitu liniju ona se iskrivi. Pogledaj malo defaulten dresove iz PES-a koji imaju okomitu liniju. Sve su one malo iskrivljene tako da bi izgledale kako treba kad se tekstura učita na modelu igrača.
4. Štucne2: Nike logo je prevelik u visinu. Kad bude na igraču, a posebno ako igrač nosi one visoko potegnute štucne to će izgledati jako izobličeno. Ponavljam: to bi bilo uočeno i popravljeno da se prekontroliralo dres.
Nemojte ovo shvatiti kao soljenje pameti. Tek ste počeli i normalno je da će grešaka biti, zato i pišem ovo u nadi da ćete nešto i naučiti od ovog, a ne samo pročitat i nastavit dalje po svom.
EDIT: Sad vidim da sam zaboravio savijet jedan napisat. Da bi lakše napravili da vam lijeva i desna strana dresa budu simetrične napravite prvo jednu stranu (ja napravim ovu koja je kod vas bliže crvenoj pruzi zato jer su prednja i stražnja strana spojene, tj. nisu prekinute na teksturi) te onda te layere duplirate, okrenete po horizontali i namjestite tako da budu identično postavljeni kao ta strana. Onda ćete dobiti da vam je dres simetričan.