Brate,dok ja napravim jednu ovakvu akciju na supetstar težini,mozak mi prokuva.
Iza svih ovih golova je sijaset situacija koje nisu prošle.
To što ti se čini da odbrana deluje blazirano je samo posledica dobro odigrane akcije,i to se ne dešava stalno.Napraviti dobru akciju na ovom fudbalu je Sizifov posao.Kad uradim igrača,ili dobrom loptom izbacim napadača u šansu,više nema potrebe da držim brzo trčanje,pustim,namestim igrača i dam gol.Isto važi i za prostor oko protivničkog 16.Ne držim mnogo brzo trčanje pa imam vremena da pogledam šta se oko mene dešava.
Šut sa distance u konamijevim,a svim ostalim fudbalskim simulacijama je splet okolnosti,i nema mnogo veze sa znanjem i veštinom(neki od najgorih igrača sa kojima sam igrao ovaj fudbal od samih početaka,su davali najatraktivnije golove upravo šutevima iz daljine).Dobra akcija je ono što je krasilo japanski fudbal od samog nastanka,i to je aspekt u kome je uvek bila izazovnija od Fife.
Na ovoj,poslednjoj igri,za dobru akciju nije više potrebno samo stisnuti prema igraču,treba ga videti,često i na radaru koji ja obilato koristim,treba ga pokrenuti,a možda i još nekog od saigrača u blizini,treba mu dodati pored ubistvenog kompa,i treba realizovati.Nikad teže i nikad bolje.
Što se tiče šuta,default je besmislen jer šuteri ubijaju,i levom idesnom.Ja sam šut,pored težine lopte,otežao odmah nakon prvog Jenkey peča.To je prava stvar.
Naravno,ukusi su različiti,pa je suvišno raspravljati na tu temu.