Evo ja sam napravio tutorijal kako importovati stadion iz 3ds max-a .
DOWNLOAD :
http://www.filefront.com/16871355/Stadioni-tutorijal.rarIma 1. i 2. deo, a 3. deo sam isto uradio , al' mi nesto zabagovao Cam Studio, pa evo napisacu pismeno kako uraditi 3. deo
.
U Pes Stadium Studiju 2010 ici na "Open .sef" pa otvortiti .sef fajl koji ste exportovali iz Blendera. Onda ici na "Export Stadium BIN" i videti koji stadion hocete da zamenite i videti Global model, i pod tim slotom exportovati. Onda ici na "Export Parameters BIN" i exportovati pod slotom za Parameters . Sada treba ici na "Export Images BIN" i videti koji je slot od tog stadiona za "Global Textures" , npr. za Stadio Olimpico je 2022 i onda exportovati kao "unnamed_2022" , naravno to je ako hocete da zamenite Stadio Olimpico, tako mozete za svaki stadion koji zelite da zamenite svojim. Onda trebate da opet odete na "Export Stadium BIN" i vidite u slotovima koji su "Weather Model" , ima ih 5, i svih 5 tako exportujete. Naravno, mozete i da exportujete jednom pa da jos 4 puta kopirate, npr. ako hocete da zamenite Stadio Olimpico bi bilo ovako: unnamed_1664, unnamed_1665, unnamed_1666, unnamed_1667, unnamed_1668 . Kada ste sve to exportovali trebalo bi da imate 8 fajlova: 1 stadion modela, 5 weather modela , 1 .bin fajl parameters i 1 .bin fajl textura.
Naravno, isto ovako mozete Exportovati stadion i iz Rina.
Ako imate nesto sto ne razumete pitajte.